Засідання школи педагогічної майстерності на тему: «Академічна доброчесність: виклики сучасності»

Засідання школи педагогічної майстерності на тему: «Академічна доброчесність: виклики сучасності»

9 грудня  методичний кабінет спільно з викладачами  ПЦК фармацевтичних та хімічних дисциплін провели засідання школи педагогічної майстерності на тему: «Академічна доброчесність: виклики сучасності», з метою  популяризації основних принципів та цінностей академічної доброчесності в МБМФК.

 

Академічна доброчесність у коледжі: сучасні реалії Шукрута О.В.
Проблема плагіату його види Гунік В.П.
Використання он-лайн сервісів перевірки на плагіат. Юридична відповідальність за порушення академічної доброчесності в сучасному освітньо-науковому просторі

Трегубова Є.Є.

Методи створення індивідуальних навчальних завдань, що унеможливлюють плагіат Курник І.С.

 

Викладачі  ПЦК  фармацевтичних та хімічних дисциплін презентували цікаві і змістовні  інформаційні проєкти з проблематики академічної доброчесності та академічної культури,  в  яких розкрили  власний досвід застосування принципів академічної доброчесності. Новизною було дізнатися які можуть бути наслідки порушення правил і принципів академічної доброчесності. Викладачі ПЦК фармацевтичних і хімічних дисциплін розкрили  колегам  основні форми  проявів академічної недоброчесності: плагіат, самоплагіат, списування, академічне шахрайство, фабрикація, фальсифікація, хабарництво тощо.

 

Шукрута Олена Володимирівна голова циклової комісії фармацевтичних та хімічних дисциплін звернула увагу колег на етичні цінності і принципи вищої освіти європейських країн,  їх закріплення у законодавстві України та закордонний досвід запровадження академічної доброчесності.

 

Гунік Вікторія Павлівна наголосила на необхідності дотримуватися основних цінностей академічної доброчесності — запобігання шахрайству, фальшуванню та плагіату, привела приклади плагіату, закликала колег до підтримки академічних стандартів, чесності і прозорості у навальній діяльності.

Трегубова Євгенія Євгеніївна розповіла про переваги та недоліки санкціонування  порушення академічної доброчесності в сучасному освітньо-науковому просторі, викладач презентувала слухачам он-лайн сервісів перевірки на плагіат.

Курник Ірина Сергіївна, презентувала колегам власний досвід роботи і організацію навчання студентів  відповідно принципів академічної доброчесності. Методи  і форми  які використовує викладач на заняття  є не тільки  інноваційними, вони  є такими що унеможливлюють плагіат. Ірина Сергіївна представила  в контексті проєкту результати  анкетування студентів на  тему «Академічна доброчесність».


 Дякуємо за гарну підготовку  та  продовжуємо й надалі формування

 якісного освітнього середовища!

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.