Школа педагогічної майстерності
27 жовтня відбулося засідання Школи педагогічної майстерності, за проблемною темою «Освітні виклики сьогодення: креативність, гнучкість, результат». Питання які були розкриті на засіданні не лише актуальне, а й практично значуще для кожного викладача — незалежно від дисципліни, формату занять чи досвіду. Обговорення охопили одразу кілька ключових напрямів, використання штучного інтелекту в освітньому процесі — як ресурс для підтримки викладача, інструмент персоналізації навчання та виклик для збереження педагогічної етики, організація практичних занять — пошук нових моделей, що поєднують фахові навички, комунікацію та емоційний інтелект, змішаний формат навчання — адаптація традиційних підходів до умов цифровізації, збереження якості викладання в онлайн- і офлайн-середовищах.
Особливо хочеться відзначити спікерів, які провели велику підготовчу роботу, продемонстрували високий рівень професійної майстерності та щиро поділилися власним досвідом. Виступи були інформативними, продуманими теорія тісно пов’язана з реаліями сьогодення, а кожен кейс — це не шаблон, а жива ситуація з власного досвіду.
Викладач Бойко О.В. виступив з темою «Штучний інтелект: між викликом і ресурсом». У доповіді було висвітлено практичні аспекти впровадження цифрових інструментів, а також поставлено важливі запитання: як ШІ може підтримати викладача, не витіснивши його роль? Які ризики та переваги несуть новітні технології у процесі навчання?
Гунік В.П. поділилась досвідом у межах теми «4 години практики — 4 години залучення». У виступі було наведено конкретні приклади застосування студентоцентричних підходів у практичному занятті, а також аналіз комунікативних ситуацій, які виникають під час навчання. Особливу увагу спікер приділила використанню цифрових інструментів — зокрема, було показано, як штучний інтелект та сучасні технології інтегруються у практичні заняття для підвищення ефективності освітнього процесу.
Бурименко А.О. представила тему «Викладання клінічних дисциплін у змішаному форматі: гнучкість та креативність, що працює на результат».
Доповідь була присвячена практикам адаптації змісту до змішаного формату, використанню цифрових платформ, утриманню мотивації студентів та збереженню якості освітнього процесу в умовах непередбачуваних змін.
Проведене засідання ще раз підтвердило, сучасний викладач — це професіонал, відкритий до інновацій,здатен адаптуватися до змін,не боїться переосмислювати власну практику.
Школа педагогічної майстерності — це простір професійного зростання, де формується не лише компетентність, а й педагогічне бачення, здатне відповідати на виклики часу.






