Відкрите заняття на тему: « Класичне визначення йморності випадкової події»

Відкрите заняття на тему: « Класичне визначення йморності випадкової події»

28 жовтня 2025 року викладач математики Сячина Ольга Миколаївна провела відкрите заняття зі студентами 201-Б групи ОПП «Лікувальна справа».

Тема заняття : « Класичне визначення ймовірності випадкової події». На занятті студенти повторили основні поняття теорії ймовірностей,навчилися розв’язувати задачі на обчислення ймовірності випадкової події, формували вміння бачити закономірності, розвивали вміння аналізувати і узагальнювати інформацію.

Викладачем методично грамотно продумана структура, послідовність всіх етапів етапів заняття, методи , прийоми та засоби навчання.

Використані практичні та ігрові методи : метод проектів, фрагмент «Перевернутого класу», дослідницькі методи : студенти провели математичні експерименти , дослідження , зробили висновки відносно випадкових подій в реальному житті. Цікавими були проекти , відео-презентації на теми:  «Історія розвитку теорії ймовірностей», « Лудоманія , гемблінг та теорія ймовірностей» ,які допомогли зробити вивчення теми цікавішим та змістовнішим. Всі студенти залучені до активної роботи,працювали активно та зацікавлено, занурилися в атмосферу подорожі в світ законів теорії ймовірностей .

Викладачем створені  умови для самостійної та групової роботи, що сприяє кращому засвоєнню матеріалу.

Раціональний підбір форм роботи (індивідуальна, групова) під час організації різних етапів заняття, забезпечує засвоєння матеріалу студентами з різним рівнем навчальних досягнень.

Використання на занятті проблемно-пошукових методів спонукає студентів до самостійних висновків, що в подальшому розвиває аналітичне мислення і сприяє розвитку інтересу до математичних знань.

Важливо, що впродовж заняття Ольга Миколаївна звертала увагу на зв’язок теорії ймовірностей з реальним життям .

Задачі, проекти, математичні експерименти, підготовлені студентами, демонстрували, що теорія ймовірностей розкриває об’єктивні закони, які відповідають масовим явищам. Продемонстрували зв’язок теорії ймовірностей з різноманітними життєвими ситуаціями, зробили висновок щодо взаємозв’язку  розвитку теорії ймовірностей та азартних ігор. На прикладах розвязання задач щодо виграшу в азартних іграх зробили висновок , що ймовірність виграшу є мізерною, а залежність – лудоманія є великою проблемою і хворобою , тому знання з теорії ймовірностей дають можливість людині вберегти себе від пристрасті до азартних ігор. В цьому полягає важливий виховний аспект заняття.

Заняття стало для студентів джерелом нових знань. Знання, отримані на занятті можна застоосувати при вивченні біології, екології, інформатики, безпеки життєдіяльності, психології.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *