Відкрите заняття на тему: « Класичне визначення йморності випадкової події»
28 жовтня 2025 року викладач математики Сячина Ольга Миколаївна провела відкрите заняття зі студентами 201-Б групи ОПП «Лікувальна справа».
Тема заняття : « Класичне визначення ймовірності випадкової події». На занятті студенти повторили основні поняття теорії ймовірностей,навчилися розв’язувати задачі на обчислення ймовірності випадкової події, формували вміння бачити закономірності, розвивали вміння аналізувати і узагальнювати інформацію.
Викладачем методично грамотно продумана структура, послідовність всіх етапів етапів заняття, методи , прийоми та засоби навчання.
Використані практичні та ігрові методи : метод проектів, фрагмент «Перевернутого класу», дослідницькі методи : студенти провели математичні експерименти , дослідження , зробили висновки відносно випадкових подій в реальному житті. Цікавими були проекти , відео-презентації на теми: «Історія розвитку теорії ймовірностей», « Лудоманія , гемблінг та теорія ймовірностей» ,які допомогли зробити вивчення теми цікавішим та змістовнішим. Всі студенти залучені до активної роботи,працювали активно та зацікавлено, занурилися в атмосферу подорожі в світ законів теорії ймовірностей .
Викладачем створені умови для самостійної та групової роботи, що сприяє кращому засвоєнню матеріалу.
Раціональний підбір форм роботи (індивідуальна, групова) під час організації різних етапів заняття, забезпечує засвоєння матеріалу студентами з різним рівнем навчальних досягнень.
Використання на занятті проблемно-пошукових методів спонукає студентів до самостійних висновків, що в подальшому розвиває аналітичне мислення і сприяє розвитку інтересу до математичних знань.
Важливо, що впродовж заняття Ольга Миколаївна звертала увагу на зв’язок теорії ймовірностей з реальним життям .
Задачі, проекти, математичні експерименти, підготовлені студентами, демонстрували, що теорія ймовірностей розкриває об’єктивні закони, які відповідають масовим явищам. Продемонстрували зв’язок теорії ймовірностей з різноманітними життєвими ситуаціями, зробили висновок щодо взаємозв’язку розвитку теорії ймовірностей та азартних ігор. На прикладах розвязання задач щодо виграшу в азартних іграх зробили висновок , що ймовірність виграшу є мізерною, а залежність – лудоманія є великою проблемою і хворобою , тому знання з теорії ймовірностей дають можливість людині вберегти себе від пристрасті до азартних ігор. В цьому полягає важливий виховний аспект заняття.
Заняття стало для студентів джерелом нових знань. Знання, отримані на занятті можна застоосувати при вивченні біології, екології, інформатики, безпеки життєдіяльності, психології.




