«Наші студенти – випускники фельдшерського відділення досконало володіють алгоритмами невідкладної допомоги. Це критично важливо. Але скажіть чесно: чи готові вони надавати допомогу, коли є вторинна загроза? Коли над ними пролітають уламки? Коли вони працюватимуть на місці теракту, масової аварії чи стихійного лиха? Стандартні протоколи швидкої допомоги зупиняються на «безпеці місця події». Бойовий медик починає там, де звичайний протокол безсилий. Саме тому виникла ідея і ,скоріше, нагальна проблема проведення майстер класу. Програма майстер-класу була адаптована з урахуванням виявлених потреб аудиторії. Програма була поділена на теоретичний блок (мінімально необхідний) та інтенсивний практичний тренінг»
За результатами майстер-класу студенти продемонстрували:
- підвищення впевненості: значне зниження розгубленості при роботі з критичними станами;
- формування навичок: успішне засвоєння алгоритму MARCH та коректне накладання турникетів у 100% випадків;
- готовність: відпрацьовані навички є ключовими для роботи в умовах надзвичайних ситуацій, масових травм чи техногенних катастроф. Кожна секунда, витрачена на вагання. Може коштувати життя.
Студенти високо оцінили практичну цінність проведення курсу, досвід інструкторів та реалістичність симуляцій, назвавши майстер – клас «життєво необхідним доповнанням до стандартної програми».
Проведений майстер клас підтвердив високий інтерес здобувачів освіти 401-А,401-Б груп до набуття навичок домедичної та тактичної допомоги.
Серед побажань наших студентів; запланувати повторне проведення майстер – класу для охоплення більшої кількості відпрацювання навичок з невідкладних станів.
«Як фельдшери, ви будете обличчям невідкладної допомоги. Додайте навички бойового медика у своє резюме, і ви станете фахівцем, який здатний працювати скрізь: від цивільної швидкої до медицини катастроф та військових госпіталів. Ви отримуєте унікальну конкурентну перевагу. Для коледжу це можливість підтвердити високий рівень підготовки здобувачів освіти, інтегруючи передові та життєво необхідні знання у навчальний процес.»
