3 грудня для студентів ІV курсу медсестринського відділення №2 проведено клінічний квест «Я вивчаю педіатрію. Таємниця високої температури». Цей захід відбувся у межах декади циклової комісії педіатричних, акушерських та вузьких дисциплін, що підкреслює його важливість та інтеграцію в навчальний процес.
Розв’язання клінічної ситуації вимагала від студентів застосування знань з п’яти дисциплін одночасно (медсестринство в педіатрії, патофізіологія та патофізіологія, фармакологія та медична рецептура, основи медсестринства, медична психологія), що імітує реальні умови роботи медичної сестри та відходить від ізольованого вивчення предметів. Чіткі інструкції, продумана логістика між станціями та доброзичлива атмосфера сприяли повному зануренню здобувачів освіти в клінічний квест. Завдання були спрямовані на відпрацювання ключових медсестринських навичок, пов’язаних із доглядом за дитиною з лихоманкою та вимагали ефективної командної роботи, що є критично важливим для медичного персоналу. Такі інтерактивні форми навчання, як цей квест,- це цілісний та потужний інструмент для формування професійної компетентності медсестер.
